گل بیابانی

سلام قاصدک من! گل بیابانی!

در آسمان نگاهم چرا نمی‌مانی

همیشه ناز تو را می‌کشیدم اما تو

هنوز معنی این عشق را نمی‌دانی

تو مال من شده بودی گمان نمی‌کردم

ببینمت بروی اینچنین به آسانی

برو و هیچ نگو، هیچ... من یقین دارم

که زیر بار گلوگیر بغض می‌مانی

تو می‌روی و فقط خاطرات می‌ماند

و من که مانده‌ام و گریه‌های پنهانی

□□□

دوباره یاد تو و بیقراری دل من

و باز هم من و این جاده‌های طولانی...

نظرات 2 + ارسال نظر
نی چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:41 ق.ظ http://alef-laam-mim.blofga.com

بازم میگم که شعر از خود وبلاگ نویس بود بید .....

سحر چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام خیلی قشنگ بود
این تیکه رو خوب اومدی برام سندش کن اگه می شه
منتظر بقیه نوشته های زیبات هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد